Preschool with spirituality closed the Marian month!

Por: Diana Quintero Acosta, Comunicadora y Promotora Institucional, y equipo de Preescolar – Colegio San José

On Thursday morning, May 23rd, CSJB preschool children, guided by the Pastoral area and School Religious Education, and with some parents, lived a day dedicated to Virgin Mary.

Before the sculpture of Our Lady of the Way, patroness saint of the Society of Jesus, installed in the gardens of the parking lot, as well as the Our Lady of Sorrows, located in the Chapel, and the image of the Mother of God exhibited in the principal lobby of the Institution, children could express their love to Mary with songs, prayers, drawings and other expressions of the Ignatian spirituality.

¡Preescolar con espiritualidad cerró el mes mariano!

En la mañana del 23 de mayo, los niños del Preescolar del Colegio San José, guiados por las áreas de Pastoral y de Educación Religiosa Escolar, y en compañía de algunos padres de familia, vivieron una jornada dedicada a la Virgen María.

Ante la escultura de Nuestra Señora del Camino, patrona de la Compañía de Jesús, instalada en los jardines del parqueadero del Campus, así como la de la Virgen Dolorosa ubicada en la Capilla del Colegio, y de la imagen de la Madre de Dios exhibida en el Lobby de la Institución, pudieron manifestarle su amor a María con cantos, oraciones, dibujos y otras expresiones propias de la espiritualidad ignaciana.