New Exchange – Students from USA

Por:
Marina Dugand González, Coordinadora de Global Education – Colegio San José
Diana Quintero Acosta, Comunicadora y Promotora Institucional – Colegio San José

With joy, we welcome two students from Cathedral Preparatory School and Seminary (New York), who will be participating in an exchange program at our institution from August 3 to 28.

From our Global Education office, we continue to offer these cultural and academic immersion experiences, not only for our students to live an international experience but also for young people from other schools worldwide to get to know Barranquilla and its surroundings. This is made possible through their interaction with our students at Colegio San José and their host families.

Welcome Jancarlo Pérez and Juan Altamar!

————
Con alegría recibimos a dos estudiantes de Cathedral Preparatory School and Seminary (New York), quienes estarán del 3 al 28 de agosto en intercambio en nuestra Institución.

Desde nuestra oficina de Global Education continuamos ofreciendo estas experiencias de inmersión cultural y académicas, no solo para que nuestros estudiantes las vivan fuera de Colombia; sino también, para que jóvenes extranjeros de otros colegios a nivel mundial conozcan Barranquilla y sus alrededores, gracias a la interacción con nuestros estudiantes en el Colegio San José y sus familias anfitrionas.

¡Bienvenidos Jancarlo Pérez y Juan Altamar!

A continuación, mira la entrevista a estos dos estudiantes: